גוגל מתאימה את מנוע החיפוש לטאבלטים

ה-iPad הכניס לחיינו את בשורת הטאבלטים, שהם מחשבי-לוח כמעיין סמארטפונים מגודלים, אם תרצו. המסך הגדול מאפשר הצגה של דפי אינטרנט בדיוק כפי שהם מוצגים על המחשב, אך בניגוד לשימוש במחשב שנעשה ברובו על-ידי העכבר השליטה במחשבי-הלוח מתבצעת על-ידי נגיעה במסך באמצעות האצבעות. קישורים צפופים וכפתורים קטנים העיבו על החוויה שכן לחיצה לא מדוייקת תביא לפתיחה של עמוד שלא התכוונו לפתוח.

נראה שבגוגל ערים לסוגיות הללו וחודש בלבד לאחר שהוכנסו השיפורים לאתר הנייד של  מנוע החיפוש, הגיע תורם של מחשבי-הלוח. כעת כאשר תגלשו ממחשב-הלוח שלכם ל-www.google.com תתקלו בעיצוב מעט שונה: כפתור החיפוש יהיה בולט וגדול יותר, מרווח רב יותר בין קישורים, טקסט גדול יותר. כמו-כן קטגוריות החיפוש כעת ממוקמות מתחת לתיבת-החיפוש בתוך רשימה נפתחת שם תוכלו לבחור האם לחפש תמונות, ווידאו, חדשות וכו'. שיפור נוסף שנעשה הוא בממשק חיפוש התמונות, כעת התוצאות יוצגו בתור תמונה גדולה והגלילה מטה תהיה אינסופית.

השינויים החדשים בהחלט משפרים את חווית השימוש והופכים אותה לידידות יותר לשימוש באמצעות מגע, אם ברצונכם לנסות את  הממשק החדש עליכם להצטייד ב-iPad או בטאבלט אנדרואיד המריץ את מגירסא 3.1 ומעלה.
העדכון צפוי להגיע גם לגירסא המקומית של מנוע החיפוש www.google.co.il בימים הקרובים.

מקור: Google Search Blog.

אודות שושו השועל

Technology reporter at Tgspot and co-hosting The G3 Show. Love fitness, gadgets, gaming and all in between.

פורסמה ב-31/07/2011, ב-חדשות ותויגה ב-, , , , , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. תגובה אחת.

כתיבת תגובה