ליין מכשירי Xperia של 2011 זוכים לעדכון לגירסא 2.3.4

סוני-אריקסון, אשר בקרוב תהיה רק "סוני", מודיעה בבלוג הרשמי של החברה כי החברה החלה בפריסה של עדכון עבור ליין מכשירי ה-Xperia, המכשירים יזכו לעדכון לגירסאת אנדרואיד 2.3.4 (Gingerbread).

העדכון המדובר הינו עדכון גלובלי אשר אינו מוגבל לאזור מסויים בעולם, העדכון מיועד עבור ליין מכשירי ה-Xperia של 2011 שהם: Neo, Mini, Mini Pro, Pro,  Active, Neo V, Arc S אשר בניהם ניתן למצוא גם את ה-Arc, Play ו-Ray אשר נמכרים כאן בארץ. בבלוג מצויין כי העדכון יהיה זמין עבר כל המכשירים אשר לא משוייכים למפעיל סלולארי ועבור רוב מפעילי הסלולאר.

מעבר לעדכון הליבה של גירסאת אנדרואיד אשר לבטח יביא עימו שיפור באבטחה ובביצועים, העדכון מוסיף יכולות חדשות למכשירים כמו: תמיכה ב-WiFi DLNA, שיפור ההתממשקות של Facebook ברחבי המערכת, האפשרות לצלם תמונות פנורמה בתנועה אחת והאפשרות ללכוד צילומי-מסך ועוד. למרות שמדובר בשינויים מבורכים נראה כי האפשרויות המעניינת ביותר היא הוספת התמיכה ב-Live Dock, תחנת העגינה למכשירי סוני אשר מאפשרים לחבר אליהם מגוון רכיבי USB כגון: מקלדת, עכבר וגיימ-פאד (בקר-שליטה) ולחבר את המכשיר למכשירי טלוויזיה דרך מחבר HDMI, דבר אשר הופך את המכשירים למיני-מחשב/קונסולה.

אנו שמחים לראות כי בסוני-אריקסון מבינים את חשיבותם של העדכונים. ודואגים לא לשחרר רק עדכוני אחזקה אלא גם כאלו שמוסיפים יכולות חדשות למכשירים הקיימים.

פורסם גם ב-TGspot | מקור: SE Blog.

אודות שושו השועל

Technology reporter at Tgspot and co-hosting The G3 Show. Love fitness, gadgets, gaming and all in between.

פורסמה ב-02/11/2011, ב-חדשות ותויגה ב-, , , , , , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה