מעכשיו ניתן לחלק הזמנות גם ל-Google Music Beta

הבטא של Google Music, שירות אחסון המוזיקה בענן, נפתחת (מעט) יותר לכלל הציבור וכעת כל משתמש פעיל בשירות יכול להזמין עוד 2 חברים. נזכיר ש-Google Music הוא שירות אחסון והזרמת (Streaming) של מוזיקה מהענן, לאחר קבלת ההזמנה לשירות ניתן לעלות לאינטרנט עד 20,000 שירים ואלו יהיו זמינים בכל מחשב שמחובר לאינטרנט או בין מכשירי האנדרואיד השונים באמצעות אפליקצייה ייעודית.

השימוש בהזמנות למוצרי בטא של גוגל, הם כלי שיווקי שיוצר עניין רב, כמו בעבר עם ההזמנות לשירות הדואר Gmail או לרשת החברתית Google+ השימוש בהזמנות עושה את העבודה – שכן משתמשים רבים רוצים לראות על-מה-המהומה ולהיות חלק מאותו מעגל "אקסלוסיבי" של חברים המנויים לשירות שאין עוד לאף אחד אחר.
אפילו לא יש כאלה שמנצלים את העניין הרב שיצר השירות וב-eBay ניתן למצוא משתמשים שעושים כסף מהיר על-ידי מכירה של הזמנות במחיר של 2-15 דולר להזמנה. לנו העניין נראה מעט תמוהה, שכן עם מעט סבלנות ניתן לקבל הזמנה גם בחינם.

לתשומת לבכם: השירות פתוח לתושבי ארה"ב בלבד, על-מנת להירשם לשירות (גם באמצעות הזמנה) יש להסוות את כתובת ה-IP של המחשב שלכם, כפי שהוסבר בעבר במדריך "כך תצטרפו ל-Google  Music Beta".

מקור: Music Beta.

אודות שושו השועל

Technology reporter at Tgspot and co-hosting The G3 Show. Love fitness, gadgets, gaming and all in between.

פורסמה ב-31/07/2011, ב-חדשות ותויגה ב-, , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. 10 תגובות.

  1. קבלתי הזמנה אך כשאני נכנס דרך אתר ה IP שהצעתם (תודה 🙂 ) אני מקבל מסך של כמה דיסקליימרים ולא מצליח לעבור אותו.
    יש רעיון?

  2. אני משתמש בכרום כמובן
    אני אנסה להשתמש באקספלורר אבל דרכו זה גם קרה כשניסיתי להשתמש בשירות IP אחר

  3. גם שם אותו כנ"ל….

  4. אין הודעת שגיאה ספציפית, אלא דף עם אובייקטים חסרים (רואים רק אייקון של תמונה "קרועה") שמציע לי לקבל הצעות מוזיקליות מהם ומבקש ממני לאשר את הדיסקליימר.
    אני פשוט לא מצליח לעקוף אותו.

    איזו כתובת בדיוק אתה מכניס לשורה בדף של אתר ה IP? את הכתובת של גוגל מיוזיק, או את הלינק שקיבלתי בהודעה שהשירות שלח לי, שאומרת
    You've been invited by ?????@gmail.com to join Music Beta by Google
    כי כשאני מנסה את הכתובת של גוגל מיוזיק, ומכניס מייל בג'ימייל וסיסמה הוא אומר לי שכבר השלחה לי הזמנה, וכשאני מכניס לדף ה IP את הקישור מהודעת ההזמנה אני מקבל את הדף עם האובייקטים החסרים שממנו אני לא מצליח להתקדם.

    וואו.
    הרבה בשביל תחילת הבוקר 🙂
    תודה בכל מקרה על נסיונות העזרה-אני מעריך את זה

    • אני שמח לעזור טל.
      מוזר. אני אנסה היום להירשם בבית עם משתמש אחר שלי ולראות מה קורה בהרשמה מחדש.
      אגב, מה קורה אם אתה נכנס לא דרך הפרוקסי לכתובת http://music.google.com, ומכניס את שם משתמש והסיסמא שלך, האם אתה מקבל הודעה כי השירות זמין לתושבי ארה"ב בלבד?

  5. ברגע שאני נכנס ללינק ששלחת אני מקבל את ההודעה על השירות רק בארה"ב.
    כשאני נכנס לאחר שינוי IP אני מקבל מקום להכניס מייל וסיסמה כדי לקבל הזמנה, ואז הוא אומר לי שכבר נרשמתי לקבל את ההזמנה…

  6. שושו היקר, קבלתי הבוקר הזמנה נוספת וכעת נראה שהכל זורם על מי מנוחות.
    התחלתי בהעלאת שירים ואני נשאר אופטימי. אני ניגש לחלק של התקנת האפליקציה על המכשיר ואקווה שלא יהיו הפתעות.
    תודה על הנכונות!

    טל

כתיבת תגובה