HTC Edge הראשון של HTC עם מעבד Tegra 3?

רק השבוע נחשף בפנינו ה-Rezound בעל המפרט המפלצתי ולא נראה כי ב-HTC מתכוננים להוריד הילוך. אתר הטכנולוגיה PocketNow מביא תמונת ראשונה של המכשיר שזוכה לשם הקוד "Edge".

כפי שניתן לראות מהמודל הממוחשב, המכשיר שומר על הקו-העיצובי של מכשירי HTC, עם שילוב הצבעים של אפור וכסף. אך כפי שלמדנו מהפתגם הידוע "אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו", המכשיר כנראה יהיה המכשיר הראשון של HTC אשר יכלול מעבד מרובע-ליבה, ועל-פי PocketNow מדובר על פלטופרמת ה-3 Tegra של Nvidia ומעבד העוצמתי ה-"Kal-El" אשר כולל 4 ליבות. בנוסף, מפרט המכשיר הוא לא פחות ממפלצתי: מעבד Tegra 3 מרובע-ליבה, זיכרון RAM בנפח 1GB, זיכרון פנימי של 32GB, מצלמה אחורית ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל, מסך גדול במיוחד בגודל של 4.7-אינצ' בעל רזולוציה HD-Ready של 720P, אך לצערנו המכשיר לא נראה דק כלל, והוא כנראה יהיה בעובי של מעל 10 מ"מ, כמו רוב מכשירי החברה. המכשיר יריץ את גירסאת אנדרואיד 4.0 (Ice Cream Sandwich) כאשר עליו תולבש מעטפת ה-Sense UI בגירסא 4, אשר טרם נחשפה.

אם המפרט אכן נכון, זהו יהיה המכשיר הראשון של HTC המבוסס על מעבד של Nvidia. עד-כה בכל מכשירי החברה היו מצויידים במעבדי Qualcomm, ואולי אם HTC ישכילו להשיק את המכשיר מוקדם, הוא יכול להיות הסמארטפון מרובע-ליבה הראשון. אנו צופים כי אם מדובר במכשיר אמיתי אנו נשמע עליו פרטים נוספים בתערוכת CES 2012.

פורסם גם ב-TGspot | מקור: PocketNow.

אודות שושו השועל

Technology reporter at Tgspot and co-hosting The G3 Show. Love fitness, gadgets, gaming and all in between.

פורסמה ב-09/11/2011, ב-מכשירים ותויגה ב-, , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה