Cut The Rope בחינם ובאופן חוקי

אחד מהמשחקים שהכי גרם לי לקנא במשתמשי ה-iPhone הוא Cut The Rope, משחק הגיון פשוט, צבעוני, ממכר ובעל "אפקט חמידות" גבוהה במיוחד.
המטרה במשחק היא להאכיל את "אום-נום", יצור קטן וירקרק, בסוכרייה אשר תלויה על חוט. במשחק יש לחתוך את החוט אשר מחזיק את הסוכרייה ומטרתה היא להגיע אל פיו של הייצור. הדבר אינו פשוט כפי שזה ובכל שלב הדרך והתזמון שבהם צריכים לחתוך את החוטים הולכת ומסתבכת.

במשחק ישנו גיוון רב ומעבר לחוטים יש בעות שמעיפות את הסוכרייה מעלה באוויר, כריות אוויר שייסיעו לכוון את כיוון הנפילה של הסוכרייה, גומיות שישגרו אותה במהירות, קוצים אשר מאיימים לשבור את הסוכרייה לרסיסים ועכבישים רעבים שמאיימים לחטוף את הסוכריה. ככל שהשלבים מתקדמים האסטרטגיה בה צריך לנקוט נעשית מסובכת יותר והמשחק נעשה מאתגר יותר.

הגרפיקה במשחק חמודה וציורית ונראית טוב אפילו על טאבלטים!, האנימציות מושקעות במיוחד ואין דבר מספק כמו לראות את "אום-נום" אוכל את הסוכרייה בתאווה, מצביע על פיו להראות לכם שהוא רעב או נהיה עצוב כאשר הסוכריה נופלת ונשברת.

המשחק זמין להורדה מהמרקט בתשלום של קצת פחות מ-4 שקלים. אך המפתחים מציעים גם גירסה להורדה בחינם מ-GetJar, כאשר הכסף מגיע למפתחים באמצעות פרסומות אשר משולבות בתפריטים אך לא בשלבי-המשחק ובכך לא פוגמים בחוויה השוטפת.
המשחק עובד על כל מכשיר אנדרואיד אשר מריץ את גירסא 1.6 (Donut) ומעלה.

להורדה: GetJar.

אודות שושו השועל

Technology reporter at Tgspot and co-hosting The G3 Show. Love fitness, gadgets, gaming and all in between.

פורסמה ב-02/08/2011, ב-משחקים ותויגה ב-, , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. 3 תגובות.

כתיבת תגובה