פורייקט iEmu יאפשר להריץ יישומי iOS על האנדרואיד

באתר Kickstarter קם פרויקט חדש בשם iEmu, אשר מטרתו ליצור סביבת אמולציה המדמה את מערכת-ההפעלה iOS. אתר Kickstarter למי שאינו מכיר הוא אתר אשר מיועד לסייע ליזמים חסרי אמצעים להרים פרויקטים באמצעות תרומות של גולשי האתר.

את פרוייקט ה-iEmu הקים כריס וויד (Chris Wade), מפורצי האייפון הראשונים. כריס מעוניין לגייס כ-20 אלף דולר אשר אמורים לממן הוצאות מחיה עבור שלושת החודשים הקרובים בזמן שהמפתח יעמול על יצירת האמולטור של מכשירי ה-iOS. באמצעותו מקווה כריס כי יהיה ניתן להריץ יישומי iOS על מערכות-הפעלה אחרות לרבות: אנדרואיד, חלונות ולינוקס. כרגע סכום התרומות עומד על 5,863 דולר ואם ברצונכם לתרום למטרה ניתן לגשת לדף הפרוייקט ב-Kickstarter.

יצירת סביבת אמולציה היא משימה טכנית קשה הדורשת הנדסה-הפוכה של רכיבי האייפון השונים כמו מעבד ה-A4, אשר כריס טוען כי כבר סיים מטלה זו, ושאר רכיבי הקלט כמו: הכרטיס הגרפי, חיישני הקריבה וההטייה, מסך הרב-מגע ועוד. את כולם מתכנן כריס לבנות על גבי QEMU שהיא תוכנת אמולציה בקוד פתוח.

במידה והמפתח המוכשר אכן יוכל לגייס מספיק כסף, מעניין אם יוכל להפיק תחת ידו אמולטור מתפקד ופועל והאם יבוא הזמן בו נראה אפליקציות iOS רצות על-גבי מכשירי האנדרואיד המתחרה ויתרה מזאת, מעניין לדעת מה חושב הצוות המשפטי של אפל חושב על היוזמה הזו.

פורסם גם ב-TGspot | מקור: TechCranch.

אודות שושו השועל

Technology reporter at Tgspot and co-hosting The G3 Show. Love fitness, gadgets, gaming and all in between.

פורסמה ב-30/08/2011, ב-חדשות ותויגה ב-, , , , , , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה