Nexus One: מי תומך בי?

טוב אז ה-Nexus One לא הביא את המפכה לה קיוו, המכשיר לא מסובסד על-ידי פרסומות וגם לא מתבסס רק על שיחות באמצעות הרשת, אך ה"מהפכה" שהוא כן הביא היא מכירה ישירה על-ידי Google לצרכן.

אך אילה וקוץ בה, בסוף-השבוע האחרון התגלתה בעיות רשת שונות ב-Nexus One שגורמת לו לזגזג בין רשתות ולעבור בין רשתות דור-שלישי ו-Edge למרות שיש קליטת רשת דור-שלישי זמינה באזור.

צרכנים רבים מתלוננים על שירות לקוי, ועל זריקת אחריות בין HTC לחברת הסלולאר, משום שה-Nexus One לא נמכר ישירות על-ידי חברות הסלולאר הם גם לא מספקות לו תמיכה רשמית ומאשימים את Google על שלא העבירה אליהם תיעוד טכני אודות המכשיר ומפנים את הצרכנים אל יצרנית החומרה HTC שהאחרונה מפנה אותם חזרה לחברות הסלולאר.
צרכנים שפנו ישירות אל התמיכה של Google באמצעות הדוא"ל קיבלו הודעה כי תלונתם תענה תוך 48 שעות.

כנראה מאז שהעניין עלה לתקשורת התפרסמה הודעה בחשבון ה-Twitter הרשמי של HTC המפנה את הלקוחות החווים תקלות חומרה/תוכנה לעמוד תמיכה ייעודי למכשיר ה-Nexus One בו מודיעים על הרחבת שיתוף הפעולה עם Google ופתיחת מוקד תמיכה באמצעות הדוא"ל ו"קו-חם" אליו ניתן לפנות בכל מקרה של תקלה במכשיר.

Google ברוכה הבאה לעולם שירות הלקוחות.

אודות שושו השועל

Technology reporter at Tgspot and co-hosting The G3 Show. Love fitness, gadgets, gaming and all in between.

פורסמה ב-12/01/2010, ב-Nexus One, חדשות ותויגה ב-, , , . סמן בסימניה את קישור ישיר. השארת תגובה.

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: